Tuesday, February 10, 2009

karut tol..

haish....karut na aritok tek eh...pa yang karut??lecturer aku la yang karut...mentensen kan aku jak...last week nya pdh midterm exam mek org ari khamis tok...tang2 marek aku dpt msg pdh nya dh tuka exam ya ke mlm tok..so aku blaja la dgn btungkus lumus nya mlm tek..tp lom bis blaja gk la..dh nm blaja last minit..hu...aritok tek g la klas sir ya tek...cek2 nya pdh apa...postpone gk exam g next week due to venue problem...moha la mek org suma...skati nya jak mok tuka2 time exam..ingat mek org tok xda bnda lain mok d polah or pk ka..stress tauk x...knk la aku dpt lecturer selfish n karut cmtok..huh...

2 comments:

  1. saba jakla..nei gaya..mun di anok kelak ada pointer gugok kenaknya kelak..janji prepare for the worst jak...

    ReplyDelete
  2. haa... ya reti nya lect ktkorg ya xmok ktkorg study sgal exam jak.. heee

    ReplyDelete