Monday, May 18, 2009

aku yang sik puas hati

cmnei mok deal ngn org nk BODOH SOMBONG?? lam life aku tok ada sejenis makhluk Tuhan kdk ya..bodoh sombong ego..tah apa-apa...kelaka klk bagei nya ya nak paling bagus and betul dalam semua perkara..ada ka patut kdk ya..kita salu mdh nk.."orang tua patut ngalah ngn miak"..tol x??..cek2 lam life aku benda sebalik nya jadi..ada ka org tua xmok nk ngalah ngn miak..nya mok menang juak..nya nang rasa konfiden drk nya ya tebait..waaaa...bila gik org cmtok nk blah dari idup aku..pegi..pegi..pegi!!!!!

tang stres jak bunyi aku tek..nang stres pun..sbb ari2 natap muka org bodoh sombong tok..dh la x pndei malu..jilat ludah sndrk..lps molah taik ngn org pndei nadah tgn ngn mek org blt..x pndei malu org cmya nk..

xda lain nk aku hrp kan nektok..hopefully Tuhan brik petunjuk ngn org cmtok..

2 comments:

  1. ishh..rilek2..
    mudahan Tuhan merik petunjuk dgn org yg bodoh sombong ya..

    ReplyDelete